GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Finns det inte för det var snack om det förut att man skulle göra ett GTA:berlin fast bara sälja det i berlin...Hultenius kommer nog i håg det oxå...var på hans gammla sida...fast vet itne om de blev nå med det Nej det finns inget sånt det va bara ett rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Alla. Men GTA & GTA London har jag inte i originalförpakning. Det är ett sånt där paket från "best buy". GTA2 har jag två av. Den ena original och den andra best buy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 när mina vårtor är borta så ska jag få vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Vilket va d första GTA ni körde? Kanske GTA e d dom flästa körde först å d gjorde jag me.. Va hemma hos en kompis å lira d varje dag.. Fan vilka minnen man har asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 PC: GTA: London GTA1 GTA2 GTA3 GTA: VC PS2: GTA3 GTA: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ja har bara gta vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts