kattälskaren Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) här kan ni skriva in vilka gta ni har. själv har jag gta3 och gta2 men gta2 sivan är borta och gta3 funkar inte :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Redigerad 19 juli, 2003 av gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 alla gta. london, gta2, gta3, vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 GTA 2, GTA & GTA: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 här kan ni skriva in vilka gta ni har. själv har jag gta3 och gta2 men gta2 sivan är borta och gta3 funkar inte :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( har du inte gta: vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag har GTA, GTA2, GTA3 och VC. Saknar alltså bara GTA London! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag har GTA, GTA2, GTA3 och VC. Saknar alltså bara GTA London! GTA London är inget att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 GTA London är inget att ha jo det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ja tycker london suger.. men vill man ha alla så köper man väll det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Alla utom London...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 har alla utom london.....GTA:berlin har ja inte heller...fast vet inte om det blev nå me det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Alla utom London. Men borde inte den här topicen vara i Allmänt GTA-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 har alla utom london.....GTA:berlin har ja inte heller...fast vet inte om det blev nå me det spelet Det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 har du inte gta: vice city? Han bör inte ha något, han är 8... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Det finns inte. Finns det inte för det var snack om det förut att man skulle göra ett GTA:berlin fast bara sälja det i berlin...Hultenius kommer nog i håg det oxå...var på hans gammla sida...fast vet itne om de blev nå med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Han bör inte ha något, han är 8... varför är man äns inne på gtasajten om man är 8 år.. har bara gta2 och gta3 och inget funkar av dom.. det fattar ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 gta 1, gta 3 och gta: vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 PC: gta gta vice city. PS2: gta 3 gta 3 jag har faktiskt två stycken. gta vice city som jag har sett i lägenheten: gta PSX gta london PSX gta 2 PSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts