skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 det låter väldigt seriöst, men ganska onödigt i dagens samhälle (har inte direkt sett några samurajer på siståne ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 hahahaha när kan jag börja? ser helt wacko ut springa runt och klubba ner nån annan, my style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Ja skribb de är mkt möjligt att du ser de som onödigt och tänker "hmm, fan va larvigt, va får man ut av de där? ingenting" De vi tränar kan lika mkt väl andvändas i självförsvar i dagens samhälle, att bära ett 3 meter långt snöre i fickan är inget som anses som ett vapen och kan du hantera de så kan du göra oanade saker me de. Jag kan LOVA att snöret är ett av dom mest groteska vapen som finns i historien och är ändå inte skapat som ett vapen och anses heller inte olagligt. För de första så bränner de som fan på tunn hud, för de andra så kan du strypa blodtillförseln på ett mkt effektivt sätt. Men jag går inte direkt runt med ett snöre på stan beredd på om nån skulle hoppa på mig. Men de är kul att kunna Speciellt när man vill leka med tjejjen hehe. Näe då men de ger så mkt mer än kunskapen om att döda en människa. Du lär dig om hur kroppen och skelettet är uppbyggdt. alla leder, för om man inte vet vad man gör kan de gå åt HEL*ETE. och tex 70% av våra slag sitter mot halsen för att de är där alla banor upp till härnan går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 + att om vi skulle andvända de vi tränar ute på gatan skulle vi bli utvisade ur organisationen och ur vår egen dojo och ur Hombu Dojo i Japan och de är de sista i livet jag vill bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 + att om vi skulle andvända de vi tränar ute på gatan skulle vi bli utvisade ur organisationen och ur vår egen dojo och ur Hombu Dojo i Japan och de är de sista i livet jag vill bli. du får väll använda det som självförsvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hmm, de beror på... de kan ju vara lite onödigt att döda nån men jag binder lätt ihop de person som tar till våld mot mig bara jag hade ett snöre på mig men även om de är självförsvar så blir de ju utredningar och dom ska utreda om den mängden våld jag tog till var lämpligt... Så jag inte andvände mer våld än va nöden krävde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jag tycker att det är snudd på vansinne att lära sig döda människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hehe, tycker många, men de är därför vi heller inte KAN tävla i de så de klassas inte som "sport" Men vi är som en stor familj i klubben även fast vi kanske bara är runt sammanlagt 10 st.. sen så är de inte samma åldersgränsere som i andra arter. De är mellan 15-18 års gränd i sverige. kan variera mellan klubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 LOL..inte så friskt att slå varandra med träklubbor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts