Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Håller ni inte med om att Hultan kan ta och slänga in en cool Mafia avdelning här på sajten. de är fanken Mafia värd. Inte många spel i denna genre som kan bredda ett spel som GTA3/VC. Oavsätt om Mafia inte har nått med GTA serien att göra så skulle de ändå vara coolt lite info om bilarna osv. Har redan klarat spelet men de skulle vara kul att klutta på då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Nä, det här är en GTA-sida. Det är bara det att det finns ett forum för Mafia. Det här är en ganska bra Mafia-sida: http://www.lostheaven.co.uk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Thx, TobbeH men de skulle ändå vara kul att ha en "liten" avdelning tillägnad Mafia för de blev faktiskt årets spel 2002 i PC GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Nä, det här är en GTA-sida. Det är bara det att det finns ett forum för Mafia. Det här är en ganska bra Mafia-sida: http://www.lostheaven.co.uk/ Den sidan suger, man måste ju va medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jo jag vet, den e ingen höjdare.. de skulle finnas en svensk mafia avdelning här på sajten skulle sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ja verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Den var bra när man var medlen, men jag kan inte logga in o inte regga mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Näe jag har dock reggat mig men lyckas inte logga in, nått mongo me den sajten asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Detta får jag när jag går in på sidan: This Account Has Been Suspended Och nej, GTAsajten är endast till för GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Kunde nästan räkna ut de själv + att de respekterar jag till fullo. Men de finns lixom ingen "svensk" Mafia site. Därför jag tog upp de bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Du kan göra en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts