new Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 RICKTIG GTA KÄNSLA FINNS BARA I 1:AN och 2:AN!!! Dom nya e ju skitkul oxå men de e inte ricktigt gta längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 tommys kläder är juh snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) Jag trodde att vice city skulle vara mycket större än 3:an men tycker de e ganska lika. Men nu ett tag efter att man spelat de strora tre (GTA3, GTA:VC, MAFIA) så tycker jag att mafia var bättre än gta-spelen på många sätt. Speciellt storyn. Dessutom tycker jag staden var Men när man klarat båda spelen är det vc som håller längst. Man kan göra så många saker... Redigerad 4 augusti, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag ger dom: Mafia: 9/10 VC:7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 RICKTIG GTA KÄNSLA FINNS BARA I 1:AN och 2:AN!!! Dom nya e ju skitkul oxå men de e inte ricktigt gta längre... så du tycker gta 1 är roligare än vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Fan vad ni klagar... "Miljön" i GTA 3 är ju tråkig. Så jävla grått. VC är det roligaste av GTA 3, VC, Mafia. Bara min åsikt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaphod_gbg Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Mina favoritkläder är ändå joggingdressen. Kickerstyle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag tror att Tommy har dom kläderna för att det är så varmt och tropiskt och semestrigt i Vice City. Och man kan ju trots allt byta, även om det tar en liten stund innan man får Mr. Vercetti-outfiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Mina favoritkläder är ändå joggingdressen. Kickerstyle! W0RD!!! Tracksuit är grymmast, använder mest den röda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Mina favoritkläder är ändå joggingdressen. Kickerstyle! han ska ju ha golf kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts