Jodan Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 De som är dåligt i Vice city som sabbar näintill hela spelet är designen på Tommy. Lång skrangel balla. I Jeans och Skjorta. GTA är ett gangster spel och vilken respekt får du i dom clown kläderna, och oavsett att du kan byta kläder så är de långt ifrån samma cool stuk som i 3.an Sen så borde dom gjort en nice update till GTA3 med alla smarriga saker som finnsi Vice City fast behålla Liberty City för den miljön knäcker Miami sååå hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 ok, så kul att du yttar dig så... .. känlsomässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Du vet nog inte vad 80-tal är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag spenderade 5 år av min barndom under 80 talet så lugn nu Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Hmm ja men sen är det ju så att det fanns dem som klagade på Tommys klädsel. Och samma coola stuk som i trean? Menar du att kläderna var bättre där? SKinjacka (antar jag) och gröna byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 dom kläderna var ju uschlish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag tycker han borde gå runt i bombarjacka och DrMartens kängor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 man såg ut så i miami på 80-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Ja men de dåliga är att han kommer till maiami i dom kläderna och då kommer han från Liberty City. Altså så borde han byta kläder i spelet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 tycker tre:an är bättre på många punkter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 tycker tre:an är bättre på många punkter.. Jag håller med. Det är liksom mer riktig "GTA-känsla" i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag håller med er båda 2 GTA ska liras i slumm och gangsta.. men tycker Tommy är så jäkla tyst i 3.an om han nu heter tommy =) Men GTA3 har gärna fått varit snyggare med bättre cutscenes och lite bättre fartkänsla och bättre kontroll överbilen.. den svävar ju typ, ingen kontroll alls... man bara glider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag älskar båda spelen. Men om jag ska vara ärlig så längtar jag tillbaka till Liberty City. Jätte mycket. Ska nog lägga in GTA III igen. Men man kommer säkert att störa sig på en massa saker som man vant sig med i och med Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 gta vice city är verkligar jag menar, hur många gånger har man inte velat skjuta punka på en bil? hur många gånger har man inte velat råna en affär? hur många gånger har man inte velat vara kungen i stan genom att köpa sej till allt? och vice city är lite större!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Tommys klädstil ärsnyggare.Så klär ju sig man än idag,slitna jeans och skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Ja men om de är de du vill så låter de som om du vill åt realism så böörja spela MAFIA på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurvaz Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jag tycker man borde få bättre kläder desto bättre 'status' mn har. Ju fler uppdrag du klarar ju flashigare kläder får du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ja jag häller med men nu e ju vice city helt sämst!bara roligt att modda in grejer och testa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Jag tycker man borde få bättre kläder desto bättre 'status' mn har. Ju fler uppdrag du klarar ju flashigare kläder får du. Det får man ju nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts