Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag tycker du ska SKITA i dom där FRE uppdragen och spela om spelet från början. De är skitkul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) nej jag kan inte det hackar så jävligt på min data i första uppdraget!och kan man skita i uppdragen genom att säga typ "nej jag vill inte göra uppdraget"? Redigerad 21 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 men hoppa förbi de då? ladda ner en save förbi första uppdarget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 jaja men kan man säga nej till xtra uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vadå säga nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 att man typ inte vill göra dom också gör man det nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nu pojkar och flickor @ här. hehe. Jag förstår mig inte på varför ni knäller om fartkänsla och frihet i Mafia jämnfört med GTA3. Personligen tycker inte jag att de är rätt att jämnföra spel som GTA3 och Mafia, Möjligtvis GTA3 och VICE CITY eftersom dom 2 spelen innehåller ungefär samma sort av spelglädje och vad spelaren i fråga förväntar sig. Mafia är ett spel som utspelar sig på 30-talet och därför kasnke de är lite dumt att lägga in coola snabba sportbilar och ak, colt och liknande vapen. tack för mig Jag håller med! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag håller med! Jag tycker att det är alldeles för många lyxbilar i Mafia. Det borde nästintill bara vara "vanliga" bilar i spelet. lyxbilar? de e väl ganska vanliga bilar?eller va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 va fan bilarna i mafia är ju skit coola och så kan man få böter det är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts