MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hehe säger du de ? han snackar i gåtor den grabben... han kan få vilken svensklärare som hellst att ta självmord =) .när man har dödat sam!så får man ju free ride extreme!och jag undrar vart gubben som ger en hot roden står vilken gata?e det på 1 2 3 ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Okidokeli, då säger jag Tobbe i fortsättningen GTA3_PLAYER Jag håller alldeles med när de gäller de tyvärr, Man känner sig så himla instängd i spelet, Men Ilussion Softwork sa ju i en intervju att de skulle komma en uppföljare till MAFIA så vi får väl hoppas på förbättringar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jaha va bra ska man va en död tommy då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Näe dom lär väl koka ihop någon ny soppa... Man kanske får lira som frank då tänker jag vägra spela som han! ska dö med han så mkt ajg kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ja verkligen om det e frank han skulle jag dö med i varje uppdrag 50 ggr!och vet du vart man hittar gubben som ger en hot roden när man har klarats hans uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hmm, kommer inte ihåg läste för en stund sen första gången du skrev de och jag sitter och tänker så huvet sprängs.... skriver så fort jag kommit på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jaha sry trodde inte du såg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Sen så är de väl en lassita roadster och inte Hot rod? Elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 nej på prototypes står det "hot rod" du kan kolla!och jävla omöjliga uppdrag!fattar inte hur man kan klara när man ska ta rök grejer ur marken med bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Är de de uppdraget som heter Sea Monster Mission när du får en pistol i början? och ska rädda en tjej från att bli uppäten av ett sjömonster? Redigerad 21 juli, 2003 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 nej när man ska köra "flame spear" helt jävla omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Gick du ur bilen när du klarat uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ja men jag har inte klarat uppdraget! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Men vilken bil pratar du om då? är de inte den ? Flame Spear bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 jo men jag hinner inte ta alla rök puffar på 5 min :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ja men vad är de du ska ha hjälp med då? När du klarat de uppdarget så får du bilen du sitter i men om du går ur den kan du inte gå in i den igen för du har inte lärt dig sjtäla den och jag vette fan om man kan lära sig de heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ok, men jag ska bara klara det jag blir så less på alla uppdrag!och hur fan kan man se en osynlig man?jag börjar tycka detta spel e tråkigt p.g.a dom där xtra uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Men han börjar ju vid morellos bar, och häng bara efter honom och se till att han fan inte sätter sig i tåget för då äre fa´n omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 hehe de är typ en bugg i de uppdraget för om de ligger ett lik på kartan och den osynliga mannen ser de liket så springar han dit och stannar där och slutar fortsätta kuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ok men jag klarar inget nu måste jag köra om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts