Jodan Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Nu pojkar och flickor @ här. hehe. Jag förstår mig inte på varför ni knäller om fartkänsla och frihet i Mafia jämnfört med GTA3. Personligen tycker inte jag att de är rätt att jämnföra spel som GTA3 och Mafia, Möjligtvis GTA3 och VICE CITY eftersom dom 2 spelen innehåller ungefär samma sort av spelglädje och vad spelaren i fråga förväntar sig. Mafia är ett spel som utspelar sig på 30-talet och därför kasnke de är lite dumt att lägga in coola snabba sportbilar och ak, colt och liknande vapen. tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag håller med! Jag tycker att det är alldeles för många lyxbilar i Mafia. Det borde nästintill bara vara "vanliga" bilar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ahumm, TobbeH, han menade att bilarna inte går lika fort i Mafia som i GTA3 och Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ahumm, TobbeH, han menade att bilarna inte går lika fort i Mafia som i GTA3 och Vice City Jag vet det, men jag ville bara få det där sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 och varför kan det inte finnas racebilar?!det blir så dåligt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 och varför kan det inte finnas racebilar?!det blir så dåligt annars! Ja men typ var 10:e person i Mafia har ju en lyxbil! Det blir inte lika skön stämning då. (Tycker jag i alla fall.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Eh? ja och i GTA så finns de typ 10 olika människo skins och 5 bilar.. alla i GTA kör runt i likadana bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Ja men nu skall vi komma ihåg att det här är på 1930-talet. Bilarna var j-vligt dyra och de som hade råd med en bil var ganska rika, så då kunde man lika gärna välja en "lyxbil". @jodan: kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 precis jodan!på GTA VC kör "nästan" alla med racerbilar!tex:infernus, ceetah, phoneix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 MAFIA__KING jag vet? och hur jäkla kul är de då? Irl så tokglor man ju om man rååka få syn på en lite mer sportigare och dyrare bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Eh? ja och i GTA så finns de typ 10 olika människo skins och 5 bilar.. alla i GTA kör runt i likadana bilar. eeh, det är värre i mafia! I mafia finns det 40 bildar med olika modeller och i gta (vc) finns det 120 bilar med 1 modell var. Så tekninskt sett finns det mer bilar i gta men jag förstår vad du menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Ja men hur många olika bilmodeller fanns de på 30- talet troru då? dom få krakar som hade råd att köpa en bil kunde lika gärna köpa en dyr bil... Dessutom så utspelar sig spelet i en storstad och där hade rätt många likadana bilar. Men de är alles för många bilar för att vara 30 talet, för mkt trafik. och när VC utspelar sig på 80 talet så fanns de en aning fler bilmodeller, men de är klart som fan att dom har med nästan bara sportbilar i GTA spelen, för vem vill åpa runt i skitbilar i ett sånt spel? I MAFIA får man ta de vapen och de bliar man blir erbjuden annars får man gå. så är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Ja men hur många olika bilmodeller fanns de på 30- talet troru då? dom få krakar som hade råd att köpa en bil kunde lika gärna köpa en dyr bil... Dessutom så utspelar sig spelet i en storstad och där hade rätt många likadana bilar. Men de är alles för många bilar för att vara 30 talet, för mkt trafik. och när VC utspelar sig på 80 talet så fanns de en aning fler bilmodeller, men de är klart som fan att dom har med nästan bara sportbilar i GTA spelen, för vem vill åpa runt i skitbilar i ett sånt spel? I MAFIA får man ta de vapen och de bliar man blir erbjuden annars får man gå. så är de. ja!på 30 talet fanns det ju inte precis en ferrari f50 som går i 280 mph direkt! och på gta e det världens tråkigtaste bilarna!och vart står killen man för uppdraget när man för hot roden?vilken kille e det man för hot roden när man har klarat uppdraget åt han? Redigerad 20 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 VA? va surrar du i? gör frågan lite tydligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Mafiaking är lite smårolig... Ställer alltid så lustiga frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hehe säger du de ? han snackar i gåtor den grabben... han kan få vilken svensklärare som hellst att ta självmord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hehe säger du de ? han snackar i gåtor den grabben... han kan få vilken svensklärare som hellst att ta självmord HAHAHAHA!! Skön humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 the big Vercetti: De där var allvar, han kan inte skriva en mening rätt formulerad utan att man måste anlita en som kan tyda runskrift. Helt hopplöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 the big Vercetti: De där var allvar, han kan inte skriva en mening rätt formulerad utan att man måste anlita en som kan tyda runskrift. Helt hopplöst. Jo jag vet, men det var ändå roligt. han kan få vilken svensklärare som hellst att ta självmord Det var det som var lolet. Och plz, säg Tobbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Nu pojkar och flickor @ här. hehe. Jag förstår mig inte på varför ni knäller om fartkänsla och frihet i Mafia jämnfört med GTA3. Personligen tycker inte jag att de är rätt att jämnföra spel som GTA3 och Mafia, Möjligtvis GTA3 och VICE CITY eftersom dom 2 spelen innehåller ungefär samma sort av spelglädje och vad spelaren i fråga förväntar sig. Mafia är ett spel som utspelar sig på 30-talet och därför kasnke de är lite dumt att lägga in coola snabba sportbilar och ak, colt och liknande vapen. tack för mig men frihet är det aldeles för lite av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts