Jump to content

Klagande om MAFIA!

Jodan
 Share

Recommended Posts

Nu pojkar och flickor @ här. hehe. Jag förstår mig inte på varför ni knäller om fartkänsla och frihet i Mafia jämnfört med GTA3. Personligen tycker inte jag att de är rätt att jämnföra spel som GTA3 och Mafia, Möjligtvis GTA3 och VICE CITY eftersom dom 2 spelen innehåller ungefär samma sort av spelglädje och vad spelaren i fråga förväntar sig. Mafia är ett spel som utspelar sig på 30-talet och därför kasnke de är lite dumt att lägga in coola snabba sportbilar och ak, colt och liknande vapen. tack för mig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eh? ja och i GTA så finns de typ 10 olika människo skins och 5 bilar.. alla i GTA kör runt i likadana bilar. ;)

eeh, det är värre i mafia! I mafia finns det 40 bildar med olika modeller och i gta (vc) finns det 120 bilar med 1 modell var. Så tekninskt sett finns det mer bilar i gta :P men jag förstår vad du menar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men hur många olika bilmodeller fanns de på 30- talet troru då? dom få krakar som hade råd att köpa en bil kunde lika gärna köpa en dyr bil... Dessutom så utspelar sig spelet i en storstad och där hade rätt många likadana bilar. Men de är alles för många bilar för att vara 30 talet, för mkt trafik. och när VC utspelar sig på 80 talet så fanns de en aning fler bilmodeller, men de är klart som fan att dom har med nästan bara sportbilar i GTA spelen, för vem vill åpa runt i skitbilar i ett sånt spel? I MAFIA får man ta de vapen och de bliar man blir erbjuden annars får man gå. så är de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men hur många olika bilmodeller fanns de på 30- talet troru då? dom få krakar som hade råd att köpa en bil kunde lika gärna köpa en dyr bil... Dessutom så utspelar sig spelet i en storstad och där hade rätt många likadana bilar. Men de är alles för många bilar för att vara 30 talet, för mkt trafik. och när VC utspelar sig på 80 talet så fanns de en aning fler bilmodeller, men de är klart som fan att dom har med nästan bara sportbilar i GTA spelen, för vem vill åpa runt i skitbilar i ett sånt spel? I MAFIA får man ta de vapen och de bliar man blir erbjuden annars får man gå. så är de.

ja!på 30 talet fanns det ju inte precis en ferrari f50 som går i 280 mph direkt!

och på gta e det världens tråkigtaste bilarna!och vart står killen man för uppdraget när man för hot roden?vilken kille e det man för hot roden när man har klarat uppdraget åt han?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

the big Vercetti: De där var allvar, han kan inte skriva en mening rätt formulerad utan att man måste anlita en som kan tyda runskrift. Helt hopplöst. :P

Jo jag vet, men det var ändå roligt. <_<

han kan få vilken svensklärare som hellst att ta självmord

Det var det som var lolet. ;)

Och plz, säg Tobbe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu pojkar och flickor @ här. hehe. Jag förstår mig inte på varför ni knäller om fartkänsla och frihet i Mafia jämnfört med GTA3. Personligen tycker inte jag att de är rätt att jämnföra spel som GTA3 och Mafia, Möjligtvis GTA3 och VICE CITY eftersom dom 2 spelen innehåller ungefär samma sort av spelglädje och vad spelaren i fråga förväntar sig. Mafia är ett spel som utspelar sig på 30-talet och därför kasnke de är lite dumt att lägga in coola snabba sportbilar och ak, colt och liknande vapen. tack för mig :P

men frihet är det aldeles för lite av ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor