joeobe Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Varför laggar vice city på min dator jag har de krav som behövs. jag har direktx 9,0, Om du vet något adda mig på joeobe1@hotmail.com Eller skriv här. mvh joel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Varför laggar vice city på min dator jag har de krav som behövs. jag har direktx 9,0, Om du vet något adda mig på joeobe1@hotmail.com Eller skriv här. mvh joel Jo... skriv vad du har för dator och system m.m... GTA3 hackar mer tycker jag får så är det på min dator! PS: Addar dig på MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 (redigerad) Jo... skriv vad du har för dator och system m.m... GTA3 hackar mer tycker jag får så är det på min dator! PS: Addar dig på MSN! Give us an update, vet inte varför.. Kanske är trött, aja Redigerad 18 juli, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 haha, hur kan ett singel player spel lagga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Varför laggar vice city på min dator jag har de krav som behövs. jag har direktx 9,0, Om du vet något adda mig på joeobe1@hotmail.com Eller skriv här. mvh joel beror säkert på grafikkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 haha, hur kan ett singel player spel lagga?? Därför att personen inte vet vad "lagg" betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Han menar nog att det slöar ner eller att det blir cache pauser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag vet vad det kan bero på. Audio options. Jag kunde inte spela på min p4 2ghz för att det laggade så ställde jag om till miles fast 2d positional audio eller något sådant...då gick det jätte fint. i vice city finns det autodetect, men det är inte alltid det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Nu är det fixat... han stängde inte av 'FRAMES' i Inställningarna! Jag hjälpte honom via MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joeobe Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 hur updaterar jag ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts