pojahn_cool Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Var ska jag flyga om jag ska till gohst hown??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Flyg till bergen med observatoriet på SSV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Händer det nåt särskilt i ghost town? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Det är där introt utspelar sig bara. (Bankrånet i borjan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pojahn_cool Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 va fan e observatoriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 men på berget...när du befinner dig på shoreside på östra delen tror jag , rätta mig om jag har fel , men iallafall så ska du bara flyga rakt norrut då..men det är inget roligt. det går inte ens att landa där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts