kennan Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Hur lägger man in egna låtar i radion? om nu detta går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 till vc? jag tittade alldeles nyss. det var inte samma sätt som gta 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus Rex Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Så här gjorde jag till VC: ta dom mp3 låtar som du vill ha och släng in dom i mappen som heter mp3 där du har VC installerat å sen så finns det en ny radiokanal som heter mp3 PLAYER i spelet å där kan man lyssna på låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennan Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Tack ska du ha, ska pröva detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeZq Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kan man på nått sätt få en winamp radio alltså en online radio i vice city ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kan man på nått sätt få en winamp radio alltså en online radio i vice city ??? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kan man på nått sätt ända så radiokanalen med sina egna låter heter nå spec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 till vc? jag tittade alldeles nyss. det var inte samma sätt som gta 3... va? Nej... det är samma sätt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts