PsychoSweden Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jag håller på o samla in bliarna på sunshine auto osv... jag har bara caddyn kvar. jag vet att den finns vid golfbanan. detta é väldigt pinsamt :"> men när jag kommer dit så finns det varken utanför eller inne på golfbanan. men annars när man kommer där så finns där ju många fattar fan inte... hjälp vet inte om det redan finns en topic me detta... (PS: hur gör man så man har en bild vid namnet DS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 om du vill ha den snabbt skriv BETTERTHANWALKING. om du inte vill fuska så GÅ vid golf banan så brukar dom dyka upp från bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 om du vill ha den snabbt skriv BETTERTHANWALKING. om du inte vill fuska så GÅ vid golf banan så brukar dom dyka upp från bron. jo, vänta bara vid golfön så kommer det, det var svårt för mig med förresten, lirar du på pc eller ps2? om du lirar på ps2 så kan du gå in i en buske nära fyren och klicka på "gå in i bilen" knappen som kommer det en golfbil som du sitter i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 finns på pc också, buken närmast fyren finns det en golfbil i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag har det på PC. jag kollade runp på helo golfbanan men kunde inte hitta. o det att dom kommer från bron vet jag men nu när jag verkligen behöver en så kommer det ju så klart ingen. jag ska testa det med busken vid fyren senare idag. tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 *runt *hela :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Men de är sanning grabbar, EXAKT de problemet hade jag också tidigare i mitt liv när jag letade just Cabby'n när jag skulle samla in dom bilarna. Tog en evighet innan jag hittade den... Men jag snurrade runt i stan och tillslut så jag en på väg över bron mot Haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 men de é ju så jävla typiskt. när man inte behöver dom så får man ju trycka på dom me bilen för att komma fram för dom é i vägen... men när man behöver en så finns där ingen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag hitta golfbilen vid busken (fyren) tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Hehe jo de är alltid så i alla spel, Finns ingen där när man ´vill ha dom jag satt en hel natt med dom där sunshine auto uppdragen för alltid när jag skulle ha en bil, avsett modell så fanns de ingen när jag skulle ha den men när jag skulle ha tag i en annan bil såp kryllade de av dom tidigare modellerna, blev skit less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts