Carolus Rex Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Kan inte någon göra om alla amerikanska flaggor till svenska, skulle vara skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 skulle vara fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Kan inte någon göra om alla amerikanska flaggor till svenska, skulle vara skit bra! Gör det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus Rex Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kanske jag skulle kunna göra men jag är inte så där jätte bra på att modda, så jag tänkte att någon bättre kunde göra det så de blir riktigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts