dempaboy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 1.hur ändrar man texten på byggnader??? 2.hur gör man för att måla om en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 vet ingen??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
narren Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 vet ingen??? :'( 1: Vet inte jag är nybörjare. 2: DÅ få man gå till Vice city mappen och hitta carcolls tror jag den heter. DÄr kan man lätt ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 1: Vet inte jag är nybörjare. 2: DÅ få man gå till Vice city mappen och hitta carcolls tror jag den heter. DÄr kan man lätt ändra Det var fyra år sen han frågade, förfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts