Zane Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 vart får jag tanken jag har klarat ca 50 % av spelet finns det nån karta på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Hitta 90 Hidden Packages så står den vid miltärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 uhh jag är på 30 finns det absolut ingenstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 skriv panzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Enklaste måste ju va att få tag i en skruvmejsel, gå bärsärk på gamla tanter och sen poliser tills du har alla polisstjärnor så att armén kommer. Sen är det bara att knacka på närmsta tank-dörr och fråga om du får lov att låna tanken en stund.. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Enklaste måste ju va att få tag i en skruvmejsel, gå bärsärk på gamla tanter och sen poliser tills du har alla polisstjärnor så att armén kommer. Sen är det bara att knacka på närmsta tank-dörr och fråga om du får lov att låna tanken en stund.. Svårare än så är det inte. ja det e bara fråga hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts