Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 (redigerad) Kan bågon någon bra sida att ladda sina blider till singnuaturen! jag har testat med http://equinox.homelinux.net men det funkar inte! alle fall inte man photo shop! :'( :'( :'( :'( :'( http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...load5/Killerman Redigerad 18 juli, 2003 av Emil Killerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 hållå! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 (redigerad) hållå! :'( :'( :'( du måset spara bilden i tex. jgp inte psd som photoshop vill spara i om man inte ändrar Redigerad 18 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jag har fixat så den är bmp nu så det borde funnka.....MEN DET GJÖR DET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 aah ladda upp den så jag får se! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 men asså använd inte .bmp heller..det är uselt på internet..anvnänd .gif eller .jpg.. det är snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Spara bilden till JPG eller PNG eller något och ladda upp den på pixas och sen så klickar du på My files och klickar på bilden (filnamnet till bilden) och i den popup rutan som kommer upp så står adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 inte som du tror alltså att man får en egen mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts