Basse Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 nån som vet hur man gör egna skins och får in dom i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 JAG MED JAG MED!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jag ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 haha han glömde fråga hur. Men jag antar att han villa veta. gå in i mappen models, sen generic. Där finns en bmp bild av tommy. Kopiera den, och döp den till geilisch eller vad du nu vill att den ska heta. Öppna den i nåt program, typ photoshop paint, psp eller nåt. Måla om, och lägg filen i "skins". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 men står det inte "head" och så över allt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts