Arman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Hur ska man klara av uppdraget Trojan Voodoo där man ska spränga en "fabrik" med en Voodoo! De dödar ju mig direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Hur ska man klara av uppdraget Trojan Voodoo där man ska spränga en "fabrik" med en Voodoo! De dödar ju mig direkt! DEt är ju inga problem, kuta bara in och sätt bomberna, strunta att skjuta på dem. Spring sen därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ladda ner modden så att man kan springa och skjuta samtidigt! då blir det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Snubbarna i fabriken rör sig ju inte ur fläcken, bara stå utanför och plocka dem en efter en.. sen gå in och plocka resten, tar ju inte mer än några sekunder. Sen är det bara att planta bomberna och sticka ut mot grinden, sväng höger och kuta uppför trappan.. easy peasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ja easy peasy hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 börja med bomben högst upp så har man mer tid på sig att springa därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ladda ner modden så att man kan springa och skjuta samtidigt! då blir det lätt Jag har inte köpt ett 500kr spel för att fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag har inte köpt ett 500kr spel för att fuska! Jag köpte mitt för 469:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag har inte köpt ett 500kr spel för att fuska! Ha, 399:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts