SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 är det någon som vet varför alla bilar, vapen är gröna i mitt gta tre?? och skuter man med shotgun så kommar det konstiga rutor med röda märken på sen brinner bilarna lite konstigt.. har jag moddat för mycket?? någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 verkar inte som det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 nepp, skulle bara kommentera tiden ditt sista inlägg blev skrivet : 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 nepp, skulle bara kommentera tiden ditt sista inlägg blev skrivet : 1337 14:37? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 stod 13:37 för mig, har nog ändrat fel i inställingarna här på gtasajten, jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 hmm.. okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Om du har xp har du patchen??? Verkar inte som det felet men man vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 är det någon som vet varför alla bilar, vapen är gröna i mitt gta tre?? och skuter man med shotgun så kommar det konstiga rutor med röda märken på sen brinner bilarna lite konstigt.. har jag moddat för mycket?? någon som vet? har du xp och nvidia kort? i så fall tanka denna patchen http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_SVE.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 oki.. tack.. men nu har jag formaterat om.. så nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Du har vell sett på för mycket matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts