Ceone Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 amen lol skärp dig man bor inte på gatan om man besöker ett forum för man har inte tillgång till bredband då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 amen lol skärp dig man bor inte på gatan om man besöker ett forum för man har inte tillgång till bredband då! Och man måste ha bredband eller? Man kan ha modem eller typ gå till bibliotek eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 i ett kollektiv med hippies. Och vem bor i ett slott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 i ett kollektiv med hippies. Och vem bor i ett slott? Ohh, nej... jag är så ledsen... klart man inte kan bo i ett slott... Problem med att man kan bo i ett slott eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag vet inte om man räknar det som radhus jag menar jag bor ju i en rad med 3 hus som är sammankopplade men vi har två våningar och har det skönt och fint och lugnt! Men vill bo i lägenhet...! Har aldrig flyttat... Vill egentligen inte flytta vill bara ha mer kanaler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag skulle vilja veta vem som bor i ett slott.... jag bor i ett prinsess slott jag har 10 rum och alla är rosa nej men alvarligt så bor jag i en villa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag bor i ghettot my man! aight min homie D-ice fixade datan till mig! det är gängfighter hela dan här aight! har ju pistolen under kudden yo! nej då bara skojja bor i en enkel lägenhet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Villa...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Bor i lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag skulle vilja veta vem som bor i ett slott.... vårt hus är det största på vår gata och är nästan som ett slott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Ohh, nej... jag är så ledsen... klart man inte kan bo i ett slott... Problem med att man kan bo i ett slott eller? I vissa fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 vårt hus är det största på vår gata och är nästan som ett slott hur många kvadratmeter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Lägenhet, 5 rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 jag och min familj bor i en lägenhet men vi har en bonnageår ute på lanned också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Är det ingen mer än jag som tycker denna topicen är lite gammal till och med Whoopee var lite oseriös vote: villa ligger ganska nära havet (östersjön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Är det ingen mer än jag som tycker denna topicen är lite gammal till och med Whoopee var lite oseriös vote: villa ligger ganska nära havet (östersjön) KAN NÅN SÄGA VAD SOM ÄR SÅ FEL MED GAMMLA TRÅDAR?? Jag kan inte se något bäst före datum på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 KAN NÅN SÄGA VAD SOM ÄR SÅ FEL MED GAMMLA TRÅDAR?? Jag kan inte se något bäst före datum på dem... Bäst före:2003 Oct 3 2002, 07:15 det senaste innan du kom med din post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Bäst före:2003 Oct 3 2002, 07:15 det senaste innan du kom med din post gamla topicar är liksom "kult" det är som att förstöra dem om man drar upp en gammal topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Villa! There is no substitute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts