Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Asså varför går det inte att trycka på knappen play vice då kommer det upp et fel medelande + måste man gå in på den knappen för att fån med Bilarna in i spelet? P.s Har du msn skriv gärna den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ingen som vet vad felet är..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 men vet hultan asså har ingen här på forumet detta problemet men saj hu ni installerade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Vad pratar du om . Installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 asså jag menar hur ni installerade vcm mannager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag vill veta ! asså jag blir galen om jag inte får reda på vad jag skall göra :'( Hultan hjäääääääääääääääääääääääääälp snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Men ditt spån. Topicen har funnits i ca en timme och det är morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 ja men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 ja men Men så ospammigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 du menar väll ¨så spammig!hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 tror inte han menar så spammigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 du menar väll ¨så spammig!hoho Jag var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 men kan man lägga in bilarna i nån mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Någon mer än jag som tycker Teddy_Ponkens "asså" är fjortis aktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 vad har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag var ironisk. jasså .. sorry då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 jasså .. sorry då Ingen skada skedd... mår piss som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Men vafan?! Du kan väl starta spelet som vanligt!??! Eller är det för svårt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Vart hängde de sig i spelet? Vad stog det på fel medelandet? Tryckte du på "play vice" på VCMM? Vilka bilar e installerade på VCMM? svarar du på dom kan jag nog lista ut vad problemet är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 1.Spelet hängde sig inte 2.Det här programmet kunde inte starta eftersom mss32.Dll inte kunde hittas.Det här problemet kanske kan rättats till genom att du installerar om programmet 3.Ja 4.Det har inte med saken att göra! P.S Snälla hjälp mig alla andra på forumet/Gtasajten har det förutom jag och jag vill gärna ha Coola bilar in i spelet! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts