Funnylin Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag genomför den här pollen med viss egenkritik.....jag tycker det jag gör är fel men eftersom det verkar va tillåtet gör jag det i allafall......dom som finns att rösta på är dom jag har mest respekt för på forumet......OBS. Dom står icke i kronologisk ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag röstar på hultan, utan honom hade vi inte haft något forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag röstade på mig själv...är lite ego... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag röstade på mig själv...är lite ego... Vad jag ser så röstade även stellhell på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 jag röstade också på mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Det får nog bli hultenius...det e ju han som får allt att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Tänkte rösta på Hultan men han har varit dum idag , så jag röstade på mig själv...Bossen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 vadför vad inte jag med????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Varför har ingen röstat på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Varför har ingen röstat på mig... Du skulle varit lite ego och röstat på dig själv som jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 vadför vad inte jag med????? Jag är lessen men som jag skrev DOM SOM JAG HAR MEST RESPEKT FÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Varför har ingen röstat på mig... Du får min röst! Du har hjälpt mig med flera problem och tar dig tid att lösa andras problem. Sånt uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Du får min röst! Du har hjälpt mig med flera problem och tar dig tid att lösa andras problem. Sånt uppskattas! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Arvid Arvid jag röstar på DIG! (Du e bara bäst!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts