mongolen Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Message with the man går ju fan inte att klara!Hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Hehe! Uppdraget heter Messing with the man Men men, det är ganska enkelt, ställ dig bara utanför och skjut lite på allt som rör sig tills mätaren är full! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Fan är det inte svårare.Jag brukar åka runt på en hoj jävel och köra över alla tills snuten lägger ut spikmattor och jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 en lista vad du behöver: molotiv, finns vid tacobar bakom ammunation närmast bikers ställe Skjutvapen, helst automat, en smg eller vad det är finns under trappan nära stället dår du får uppdraget, ställ massor av bilar vid ingången, gå in och få uppdraget, kasta alla molotivs på bilarna och börja skuta på allt, av molitivsarna så blir det ungefär 75% på mätaren på VÄLDIGT kort tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knylan Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag hade rediga problem med det uppdraget, höll på i en vecka kändes det som. Åtminstone en halv vecka. Till slut så fick jag av en gångerna fullt på snutmätaren så det kom pansarvagnar. Tog då en och körde till Vercetti Estate (eller vad det nu heter), körde in i garaget och sparade. Sen så åkte jag och fick uppdraget igen och sedan tog det kanske 30 sekunder innan jag hade fixat det. Hyffsad lättnadskänsla när man hållt på i flera dagar med samma jävla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Elle så "fuskar" (glitchar) man lite.... ta en bil och te.x ställe dig bakom mc husent och skjut på bilen hela tiden...även fast det bara är ett bil vrak....mätaren går upp iaf (hoppas ni fattar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Jag använde en tank och körde på bilar det va hur enkelt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 en lista vad du behöver: molotiv, finns vid tacobar bakom ammunation närmast bikers ställe Skjutvapen, helst automat, en smg eller vad det är finns under trappan nära stället dår du får uppdraget, ställ massor av bilar vid ingången, gå in och få uppdraget, kasta alla molotivs på bilarna och börja skuta på allt, av molitivsarna så blir det ungefär 75% på mätaren på VÄLDIGT kort tid molotiv?det heter fakrist molotov cocktail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Allra lättaste sättet att klara "messing with the man" är att först skjuta ner folk så att polisen skickar sin helikopter. Sedan tar man och springer upp på taket där man kan spara och skjuter med en uzi på helikoptern. Kom ihåg att inte skjuta så att den exploderar bara... Fungerade för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 molotiv?det heter fakrist molotov cocktail haha.. '' fakrist '' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 man behöver inte samla på sej bilar och sånt...det enda som behövs är en bil och sånna finns alltid på gatan..+ massa skott...colt m4 eller minigun..skjut på en bil och fortsätt även om den exploderat och håll bara ner skjutknappen till det att uppdraget är klarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts