Jackas Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Får mAN DEN BARA PÅ UPPDRAG ELLER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 På PC-versionen har R* tagit bort tårgasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Testa med fusk. Fusk finns på www.fuska.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Testa med fusk. Fusk finns på www.fuska.nu. Man kan inte få fram den via fusk. Men det finns nån mod att ladda ner så man får den. PS. http://www.cheatingplanet.com är 100 gånger bättre än fuska.nu (enligt mig i alla fall) DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Man kan inte få fram den via fusk. Men det finns nån mod att ladda ner så man får den. PS. http://www.cheatingplanet.com är 100 gånger bättre än fuska.nu (enligt mig i alla fall) DS. Gå in på www.gta3.net så kan man kan man ladda ner tårgas tryck på mods eller waffen waffen betyder vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 den modden suger verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 den modden suger verkligen Har aldrig laddat ner den. Funkade modden? Det fler vapen moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackas Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 VAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går det att få på gta 3 då??????? Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 ojoj.. måste va svårt å leva utan tårgasen.. gör inte nåt dumt bara.. du verkar lite väl självmordsbenägen tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts