NutCase2 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 1.jag vill ändera färgen på Securircar till vit, hur gör jag? 2.Jag vill oxå ändra texten på bilen som står i alpha, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Securircar går inte att göra vit tror jag gå in i carlos.dat och ändra där. ändra till 1,1 så blir den närmast vit färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Securircar går inte att göra vit tror jag gå in i carlos.dat och ändra där. ändra till 1,1 så blir den närmast vit färg. och hur går jag in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 öppna filen som ligger i din gtavc mapp/data med notepad och leta fram securicar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Tack, nu är det bara fråga 2 jag behöver svar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Tack, nu är det bara fråga 2 jag behöver svar på! ingen aning tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts