Mikolan Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 hoppa o luta dig bakåt i luften, man ramlar av, tar man bort det kan man göra en backflip. (snurra ett varv bakåt i luftne). det måste gå vafana =P blir galen annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Gör ´hela GTA VC i svensk text Gör gta vc till et vinter landskap Gör gta vc till ett renodlat multiplayer spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gör att man kan volta med motorcykel. så fult när han ramlar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Gör ´hela GTA VC i svensk text Gör gta vc till et vinter landskap Gör gta vc till ett renodlat multiplayer spel Det är lite svårt för en person att göra en hel mp-mod till VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ni kanske skulle vara lite mer realistiska sååååååå bra modder är jag inte.... kolla bara min sida i min sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Okej =) Realistiska förslag: 1. En nudist modd 2. Gängen bli AIKare eller andra svenska lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ok! ska bli upson... vad menas med nudist modd? ska alla vara nakna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 förslag. cubans skall vara nazister eller så. så blir det lite krig där e mellan som ser bättre ut... sen så skull jag vilja ha en svensk post bil. jag har stellans post lådor men det skull ju inte skada att ha några post bilar som glider runt åxå. bara tips då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Lägg tiden på att lära dig modellera istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 nä, vill bli bättre på skinning, ska försöka jobba som skinner i mitt vuxenliv och JA, det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 visst går det.. men du har en stor fördel om du kan modellera också =D det brukar väl vara samma person som skinnar och modellerar en modell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Det är mycket bättre att kunna modellera Det är så tråkigt med bara skins. Alla mods med modeller är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 skinning är min passion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 gör motorcyckel knuttarna till hells angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 BRA IDé!!!!!!! ska ske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 BRA IDé!!!!!!! ska ske (:!!! men först min. föresten... skulle det inte vara grymt om man la in några punkare åxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Skribb skulle du kunna göra lance unifromen till svensk polis? behöver helst idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 haha oki snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts