skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ok... nu när jag inte har några nya modding idéer så tänkte jag göra så här att ni får säga vad jag ska göra. lite regler: 1. jag gör inte moddeller 2. jag gör inte uppdrag hoppas jag får mååånga fina requests Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jag ska börja moda själv hur ändrar man text på byggnader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jag har gort 4 st volvo bilar men suger på att göra txd er jag skickar en bil sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 men era jävla cp ni ska inte skriva frågor eller vad ni har moddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gör en police mod så det står på polisen kick my ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ååå va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gör en police mod så det står på polisen kick my ass jättekul Gör om Colt 45:an till en Desert Eagle om du orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 srew yo any way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 srew yo any way MMORRRR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 men era jävla cp ni ska inte skriva frågor eller vad ni har moddat kom på nåt själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 MEN DET ÄR JU DET HAN FRÅGAR OM MEN DÅ BÖRJAR NI SNACKA OFFTOPIC!! J*VLA TRÖGIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Gör polic helikoptern som flygger runt och som kommer me swat i linor till svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ok... nu när jag inte har några nya modding idéer så tänkte jag göra så här att ni får säga vad jag ska göra. lite regler: 1. jag gör inte moddeller 2. jag gör inte uppdrag hoppas jag får mååånga fina requests Gör så att Tommy kan rulla bakåt med motorcyklarna!! Utan att han ramlar av!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Gör polic helikoptern som flygger runt och som kommer me swat i linor till svensk! finns redan...tror det var stell hell som moddat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 finns redan...tror det var stell hell som moddat den... Det var bara den som Tommy kan åka i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag tycker en backflip mod, så man kan göra backflips o frontflips utan att tommy fegar sig o släpper taget =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag tycker en backflip mod, så man kan göra backflips o frontflips utan att tommy fegar sig o släpper taget =P skulle också vilja, men tror inte det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad är en backflip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad är en backflip en flip bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts