bobb0 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jag laddade ner en bil istället för Sandking och installerade den. sen när jag startade spelet och åkte till Sunshine Autos så hackade spelet upp sig. vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jag laddade ner en bil istället för Sandking och installerade den. sen när jag startade spelet och åkte till Sunshine Autos så hackade spelet upp sig. vad ska jag göra?? installera DMagic1Weelmod eller vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 nu när det finns en sån här tråd kan jag ju fråga, vilka bilar har ni instalerat? jag har: Ferrari F40 T-80 Tank Ducati Ford Thuderbird Cadillac Eldorado tror det var alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 nu när det finns en sån här tråd kan jag ju fråga, vilka bilar har ni instalerat? jag har: Ferrari F40 T-80 Tank Ducati Ford Thuderbird Cadillac Eldorado tror det var alla. Jag har: Sarin MMX2 Vc Remix trotongo ska fixa lite flera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 hehe. lilla elscootern äger, hade den förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Två frågor: 1. I VCM Manger klickar jag på downloads sen i searchbaren skriver jag inte in något utan bara trycker på enter, då får jag fram en liten lista. Anledningen till att jag ej skriver något är för jag inte vet namnen på dem flesta modsen. Hur söker ni? 2. Jag har tankat hem några skins, bil mods från en sida, kan jag fixa så att dem kommer in i VCM Manger? Så jag kan installera och avinstallera dem snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Två frågor: 1. I VCM Manger klickar jag på downloads sen i searchbaren skriver jag inte in något utan bara trycker på enter, då får jag fram en liten lista. Anledningen till att jag ej skriver något är för jag inte vet namnen på dem flesta modsen. Hur söker ni? 2. Jag har tankat hem några skins, bil mods från en sida, kan jag fixa så att dem kommer in i VCM Manger? Så jag kan installera och avinstallera dem snabbt 1. jag gör samma sak. om jag inte söker efter nån speciel 2. det kommer snart, heter nåt med vcm packager. men vet inte när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 har nästa alla fina bilar från VCMM men när jag intallera fordjeepen så kom de upp ett fel medelande innan de ens laddat klart! så den e buggig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 nu när det finns en sån här tråd kan jag ju fråga, vilka bilar har ni instalerat? jag har: Ferrari F40 T-80 Tank Ducati Ford Thuderbird Cadillac Eldorado tror det var alla. Jag har: Svensk: Polisbil Enforcer Ambulans Polis Maverick & Eleanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 backbacken finns redan tror jag såg på dran hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts