Antonetti Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ja har spelat ända sen 1 men ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 har fan haft roligast med gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 gta3 helt jävla klart... det var ju do gta gick in i 3D för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Lönt att dra upp en tråd som är 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Och dessutom säga samma sak som man just sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Töntigt att dra upp gamla trådar Redigerad 10 augusti, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Helt klart VCmen alla andra är också jävligt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 För tillfället: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 gta3 var roligast, det kunde man spela längst och man hittade alltid något nytt, vc är platt, trist och urtråkigt... enda som gör de värt att spela är bara mc och golfbilarna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 GTAIII är helt klart det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 GTA(1) Var mitt första Gta spel men jag tyckte inte att det var så roligt,Sen köpte jag Gta2 det var en besvikelse men jag har kvar många minnen...Sen kom GtaIII Som Antagligen Är Mitt Favorit Gta.Gta Vc var lite för ljus,känslan försvann och det kändes inte riktigt som ett Gta-Spel Tyvärr! men det är kul...! Vote:GtaIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts