robban... Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Vice city helt klart. men Gta1 är kullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 gta3..det är en så klassisk feelng. jag hade för höga förväntningar på vice city s det blev inte så kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 GTA3 som tog steget in i 3D-världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) Vice City är ju bäst och roligast, men det var roligare att få GTA3 än att få VC eftersom att GTA3 var första GTA-spelet i 3d o.s.v. Kanske blev lite rörigt, men, ni fattar nog... Redigerad 17 juli, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Vice...Vice är så nice! Jag tycker Vice City är roligast, därför att där finns mer vapen och fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vice city helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lither Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 3:an har jag ju varvat helt nu. Är meningen att jag ska skaffa Vice till PS2 någon gång, men vi får se. Har ju spelat det en hel del på PC och att stunta med bikes är något utöver det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 GTA osv. osv. klassiskt etc. slår allt m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 gta Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Vice city helt klart. men Gta1 är kullt BÄSTA GTA Gissa hundra gånger...! Ju nyare desto bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Håller mig till klassikern GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 GTA(1) är relativt lätt att modda, det är cult, det är coolt,föregångare för resten av serien, och det är verkligt (Man dör på ett skott m.m) Så rösten går till GTA! Men de övriga GTA-spelen är ju ypperliga de med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Alla gtaspel är roliga men om jag måste välja så blir det gta3. Det har gett mig så många roliga minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 vc.. men jag kan inte spela 1:an nu kör jag utan "framsaken" då går allt skit fort kör jag med den så hackar det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) Vice City är väl bäst men GTA3 va roligare när jag fick det eftersom det va så nytt med ett GTA spel i 3D och så hade man många fler vapen och bilar och uppdragen va mycket bättre och så kände jag inte till så mycket om det när jag skaffa det. Med VC så visste jag hur mycket va eftersom jag hade läst och spelat på ps2 och så tänkte jag att det skulle bli så jäkla asgrymt men det blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt först. Redigerad 3 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag köpte vc innan 3:an så jag gick in på det nyaste klart vc. minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag tycker nog att VC är det roligaste för att man kan göra mer saker. men det är bättre fäger i 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 GTA3 lugnt! Vice är typ.. fånigt.. eller vad man ska säga.. 3:an kändes mer seriöst! vice city är för soligt.. för lätt.. och lite oseriöst gta3 är det bättre stad i! liknar mer ett gta spel! vote: GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag röstade här för länge sen, men , jag tycker VC för att det känns mer fritt + att mc och helikoptrar gör det mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts