epix Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Vad är det för något? Jag har oftast fått error som: "En I/O Enhet nådde inte fram.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ett groks idatorn som kommunicerar med andra komponenter, har lite rassligt minne, men jag tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jaha.. Öhum, varför blir det ett sånt error? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Är det när du försöker kopiera nya cd-skivor*spel* eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ja :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 ja tänkte de jag har själv gjort de så du får ladda ner ett program som tar bort de skyddet! kommer inte ihåg vad pgramet hette men jag kan försöka att hitta de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts