Black Knight Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) som sagt, vilket fordon ersätts? jag använder VCM Mangager, installerade den men man kan ej välja vilket fordon som an ska ersätta. Jag trodde att det var "freeway" som skulle ersättas men det har den ej. edit: en annan sak, jag har laddat ner en mod! svensk helikopter, i read me stod det så här: 1. Replace polmav.txd in ...models/gta3.img förstår inte riktigt, vad är det jag ska ersätta? jag kan ja inte ersätta polmav.txd me gta3.img, det är ju ej samma fil :s Redigerad 17 juli, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 1. Harley Chopper ersätter "Angel" som finns vid MC-klubben. 2. Du måste ladda ner och öppna gta3.img med programmet IMG tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 1. Harley Chopper ersätter "Angel" som finns vid MC-klubben. 2. Du måste ladda ner och öppna gta3.img med programmet IMG tool. okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts