NutCase2 Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) Jag har Img explorer och ska sätta in en mod (dodon me hjul). hur gör man? Själv tog jag bort "skimmer.dff" och "skimmer.txd" och byte ut mot de andra skimmer.dff" och "skimmer.txd" som man fick! Men fortfarande står skrimmern som åker på vatten där vid film studion, och var ska isf dodon me hjul stå? *EDIT Snälla kan nån förklara bra, hur man sätter in en modd utan VCMM! Redigerad 17 juli, 2003 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mustang Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 kolla vid flyplatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) har kollat, finns inte där! Redigerad 20 juli, 2003 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag tror att den fortfarande står i vattnet bara att den har hjul... jag tror inte att hjulen funkar... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts