Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Hur kommer man in genom den stora porten på banan "Zoo"? Är det bara ett visst antal objekt man kan bygga på editorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 tror inte så många har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Gå in på den här länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad är THPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Tony hawk Pro Skater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Hur kommer man in genom den stora porten på banan "Zoo"? Är det bara ett visst antal objekt man kan bygga på editorn? Menar du akvarie porten? Det står ju en gubbe där inne. Är det den porten du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 tror det. jag vill också komma in där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Ok, ni vet elefanten där det står en djurskötare bredvid som man kan prata med? Aja, i allafall: Det är en liten kiosk bredvid elefanten. Kom upp på taket där och hoppa på elefanten. Då skenar elefanten iväg. Resten ser ni själv. //Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ok, ni vet elefanten där det står en djurskötare bredvid som man kan prata med? Aja, i allafall: Det är en liten kiosk bredvid elefanten. Kom upp på taket där och hoppa på elefanten. Då skenar elefanten iväg. Resten ser ni själv. //Scarface Tack så mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 När jag skall bygga egna banor, kan jag bara bygga några saker, sen går det inte mer. Finns det en maxgräns för hur mycket man kan bygga, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag skulle villa ha T.H.U.G fan va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 T.H.U.G vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tony Hawk´s underground T H U G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 När jag skall bygga egna banor, kan jag bara bygga några saker, sen går det inte mer. Finns det en maxgräns för hur mycket man kan bygga, eller? ja det finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Kommer nått av dom nya THPS eller THUG släppas till PC? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts