Mr Mister Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Bara en vacka kvar nu! Har förresten sett att alla ja-affischer har vandaliserats. Där ser man vilka sorts människor som röstar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Bara en vacka kvar nu! Har förresten sett att alla ja-affischer har vandaliserats. Där ser man vilka sorts människor som röstar nej. Å andra sidan så sitter det ju inte uppe så många Nej-affischer (där jag bor i alla fall)... Men man ska inte vandalisera affischer, det är ett hån mot folkomröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Å andra sidan så sitter det ju inte uppe så många Nej-affischer (där jag bor i alla fall)... Men man ska inte vandalisera affischer, det är ett hån mot folkomröstningar. Där jag bor finns det inga nej-affischer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Euro-sedlarna ser ju likadana ut i alla länder (? ) Mynten här däremot en annan design i alla länder! Du har rätt. Sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Fick nyss reda på att utrikesminister Anna Lindh har blivit allvarligt knivskuren. Antagligen en psykopatisk nej-sägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 va fan vi vi har ju gått med i eu en gång och bestämt att vi en gång ska införa eu så varför ska vi inte ha eu? ja kommmer från finland och brukar vara där mycke skönt att slippa växla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts