Lance Vance Dance Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) ok men jag håller gärna fall med san andreas men vet du varför mitt gta 1 laggar jag har win xp 1,7mhz 72gb 264mbit ram Ja, ladda ner det från www.rockstargames.com det är helt gratis och lagligt. Rockstar har gjort om det lite för att det ska funka på snabba datorer med winXP Redigerad 17 juli, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 http://funstuff.digital-bless.com/funnyimages/29/banned.jpg gote h alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 kan man ej fixa det gratis versionen av gta 1 finns ju ute...de har fixat så det går att köra py nyare datorer då...köp denaste PC Gamer eller ladda ner från R*.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts