Tobbegreat Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag använde VC Mod Manager ida och laddade ner modeller glatt , sen tog jag väck en och då började det att bete sig konstigt ibland så bara stannade med ett pling och spelet stängdes av , och sen så var det som i "Ghostworld" man kunde se det mesta men en del försvann, nu har jag avinstallerat alla modeller, ersatt filerna med dom som jag hade i backup, men inget händer , vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 installera om spelet så funkar det nog. din savegames försvinner inte om du inte tar bort gta vice city user files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 håller på att installera om nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts