Stoffe Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Dumt sagt... nu blir du bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA HULTENIUS!!!!!!!!!!!!!!! Du e rolig jag svär! Jag bryr inte mig om hur många post jag har skickat...kan du göra så att det står att jag har skickat 9999, nej jag skoja bara. JAJA, fortsätt...det är alltid lika roligt att se folk bli arga för små saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hmm... Blää... Såklart det blir retande efter en hård dag med 17 STÖKIGA ANDRA elever runt sig... i 7 TIMMAR!!! Då blir man lite wacko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Det här börjr bli lite jobbigt nu......egentligen har jag bara 400 nånting.....tycker det är oerhört störande att titta hur många post man har och där står det 612 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Det här börjr bli lite jobbigt nu......egentligen har jag bara 400 nånting.....tycker det är oerhört störande att titta hur många post man har och där står det 612 Jag har inte hunnit fixa till det ännu... men snart, är lite upptagen just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hm, det verkar som om många som har sagt att det inte är hur många posts man har, utan innehållet i de inläggen man har skrivit som spelar roll, egentligen tycker något annat. Själv tittar jag inte på hur många posts personen som skriver ett inlägg har, utan vad han skriver. Det är det som är viktigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 visdomens man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hm, det verkar som om många som har sagt att det inte är hur många posts man har, utan innehållet i de inläggen man har skrivit som spelar roll, egentligen tycker något annat. Själv tittar jag inte på hur många posts personen som skriver ett inlägg har, utan vad han skriver. Det är det som är viktigt!! det är väl klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 visdomens man! Ok, då! Det där lät lite väl präktigt... Men det stämmer ju faktiskt! Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ok, då! Det där lät lite väl präktigt... Men det stämmer ju faktiskt! Eller hur? Så du stör dig inte ett dugg på att du har färre inlägg än du egentligen har??? Själv stör jag mig på att jag har fler än jag egentligen har(Jag vet inte varför men så är det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Blaques poster blev inte ändrade tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Blaques poster blev inte ändrade tror jag... Nehe har för mig att han hade fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Nehe har för mig att han hade fler Efter som jag inget vet så ska jag inget säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Efter som jag inget vet så ska jag inget säga! Hans posts har inte ändrats.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hans posts har inte ändrats.... Men om dom hade blivit förändrade kan inte han ändra tillbaka sina egna då??? Eftersom han är Admin menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hans posts har inte ändrats.... Jag börjar få kalla kårar av dina -smilisar...[horror] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Men om dom hade blivit förändrade kan inte han ändra tillbaka sina egna då??? Eftersom han är Admin menar jag Det kan han nog(tror jag) för han kan ju fippla me de flesta grejer här på forumet!! Jag börjar få kalla kårar av dina -smilisar...[horror] Dåliga nerver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Hans posts har inte ändrats.... Nej, det har de inte (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Kan inte hultan byta tillbaks snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Kan inte hultan byta tillbaks snart? Han har väl skola idag till 21.30(Tror jag)så det blir nog inget idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts