KalleR Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Erik members.................................7583 Hultenius Super Administrators ....1234 Arvid Members ..............................809 Funnylin Rollspels Admin ...............605 GTA3_PLAYER Members................ 558 StellHell Members .........................433 Misterwhoopee Members ..............411 Karatemorfar Members................. 328 Stoffe Members............................ 312 _-MadeMaN-_ Members ................269 så ska det ju inte va!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Va va??? i dont get it! va e de frågan om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Va va??? i dont get it! va e de frågan om?? det sår att den totala posten är så!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Hmm...det kanske är straffet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Nä för Erik har f*an inte spammat(han har inga posts alls)och dessutom så fick vissa fler poster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag har bara lite över 500 posts, inte 809!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Ups, måste blivit fel någonstans Nu tycker jag vi har det så i någon/några dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 näääää buhuhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Ups, måste blivit fel någonstans Nu tycker jag vi har det så i någon/några dagar... sluta. hur kan du göra så här mot oss och varför höjer du din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Buhuhu *snyft*http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/sad/mecry.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Min kommentar på detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 sluta. hur kan du göra så här mot oss och varför höjer du din? Man kan ju fråga sig varför ni ens reagerar? Ta och tänk på det. Förövrigt så har det varit otroligt mycket spam de senaste dagarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Man kan ju fråga sig varför ni ens reagerar? Ta och tänk på det. Förövrigt så har det varit otroligt mycket spam de senaste dagarna... Jo de e väl klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Men varför höjde du Eriks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Men varför höjde du Eriks?? Alltså, jag bara skakade om lite posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Alltså, jag bara skakade om lite posts Så det är det du roar dig med när du är uttråkad?.....förresten kommer du ändra tillbaka sen?...kommer det i så fall va dom posten vi hade innan den konstiga ändringen plus dom vi skrivit nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Så det är det du roar dig med när du är uttråkad?.....förresten kommer du ändra tillbaka sen?...kommer det i så fall va dom posten vi hade innan den konstiga ändringen plus dom vi skrivit nu??? Självklart man får så många posts som man ska ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Man kan ju fråga sig varför ni ens reagerar? Ta och tänk på det. det är väl klart at man reagerar när man är van att se stells runt 800 posts och han nu bara han ca 400, och att du plötsligt har 1400.. ta och tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Hmm... Hmm säger jag bara... Andra gången nu hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Hultan... Varför gör du detta? Ska vi vara lika dumma? Jag kan försöka att hacka mig in här och ändra allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts