Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 var laddar jag ner den, jag har laddad ner vcm nu så jag behöver den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Den följer med VCM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad händer om man instalerar de då?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 fixar nåt med hjulen på bilarna. har man inte den modden så kan vissa bilar man laddar hem göra så att spelet krashar ( hänger sig, "gta-vc har stött på ett problem blablabla" ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 kom på att den fanns i vcm fetr tio sekunder efetr jag hade skrivit deta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeZq Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vad är vcm?? kan det varit därför mitt gta har krashat när jag försökt lägga in nya bilar?? det krashar när den håller på o laddar save gamet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 wheel mod tar bort hjulen på bilarna så man kan ha egan 3d fälgar, mkt fina vanligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts