Umberto Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 den håller jag mig till. tycker den låter vettigast. Hur i h-e kan man kalla VC för GTA4??? Enligt R* är GTA4 fortfarande på planeringsstadiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Sluta nu tycka så mycket.. VC har inget nummer, den står för sig själv.. det är ingen uppföljare till Gta3.. det är liksom bredvid Gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 men ! grejen är ju den att om du första banan: Liberty City är gta 3, då tycker jag att Vice City borde heta antingen GTA 3 Vice City eller ha 3:an i parantes. eller heta gta 4 Vice City. tycker det är slut diskuterat nu. tyck va ni vill ! vem bryr sej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts