GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Hur ska den se ut egentligen? Ska jag göra 3/st banor? Som liknar Portland, Stauton och Shoreside eller? Jag har gjort ett ställe där man kan "gömma" sig i GTA1! Under eller på taket! Eller "I" huset! Jaa! I huset! Kolla en screenis jag tog i Junction! Nu funkar inte bilden då (?), men kolla denna sida: Bild! EDIT: Nu blev inte rampen så snygg, men! Jag vet inte varför! Ska försöka fixa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Var laddade du ner din Junction25 2.0? jag ser att din version använder G24-filerna men min använder de fula GRY-filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Var laddade du ner din Junction25 2.0? jag ser att din version använder G24-filerna men min använder de fula GRY-filerna. Jag ladda ner den här på GTASajten! Och jag tror att min Juction25 Beta kör med gry-filer! Vägarna ser helt svart-gula ut! Men i spelet är allt normalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Arvid blev du sugen på att göra banor nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Arvid blev du sugen på att göra banor nu eller? Blev sugen? Jag har redan ett par banor som jag gjorde på sommarlovet men ingen av dem är klara... håller på med en karta över orten jag bor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 haha! Får man ladda ner den sen och gå in i ditt hus och röja ner allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 haha! Får man ladda ner den sen och gå in i ditt hus och röja ner allt! man kan tyvärr inte gå in i hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 nej jag vet har Gta1 Skojade bara,..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 ARMANS TIPS: Gör en bana som liknar stället du bor på Jag designa Frölunda (stället där jag bor). Det blev grymmt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Hu? varför inte göra Afghanistan?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Hu? varför inte göra Afghanistan?... För det är bombat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Man kan göra en bombad stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Man kan göra en bombad stad Mmm, försök göra en sån du då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts