Stoffe Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Vill någon ta hand om jobbet att göra stretch till en vanlig bil? asså bara ta bort det mellan fram- och bakdörrarna med samma front och bak? (Ta helst bort saken som sitter på bakluckan också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Vill ingen göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 det är inte så lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jooo men jag är inte hämma just nu men kommer hem på söndag eller måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jooo men jag är inte hämma just nu men kommer hem på söndag eller måndag om du nu är bra på det... skulle du kunna gjöra Manana lite längre och lägga in två dörrar till ? (vill ha, vill ha ! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 och jag violl ha banshee 150 dörrar längre!( )nej bara 4 dörrar (på rad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan nån skicka orginal stretch filen så ska jag göra det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts