epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 DMA bytte väl namn till rockstar games, eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 nepp. DMA Design bytte namn till Rockstar North för att dom skulle byta distributör till Rockstar Games. Så att det skulle "passa" lite mer. Detta var i samband med gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 nepp. DMA Design bytte namn till Rockstar North för att dom skulle byta distributör till Rockstar Games. Så att det skulle "passa" lite mer. Detta var i samband med gta3 måste bara säga att din signatur ser lite våldsam ut ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 nepp. DMA Design bytte namn till Rockstar North för att dom skulle byta distributör till Rockstar Games. Så att det skulle "passa" lite mer. Detta var i samband med gta3 Nja, DMA Design gick ihop med Rockstar Games redan innan GTA2 släpptes. Dom bytte namn på grund av att stärka sammarbetet samt att få en tydlig utvecklare. Ligger säker mer bakom också men men... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=17 http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 aha :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 måste bara säga att din signatur ser lite våldsam ut ( ) Hail skribb! Den e snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 ett sant ord darky - den e COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 (redigerad) Jag gillar mitt nya nick darky Redigerad 17 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 dma bytte namn till rockstar north i samband med gta 3 till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 dma bytte namn till rockstar north i samband med gta 3 till pc Läs Hultans post längre upp!!! P.S Du har den bästa avataren på hela forumet!..Simpsons...*Johan ägnar sig åt att dregla som Homer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Läs Hultans post längre upp!!! P.S Du har den bästa avataren på hela forumet!..Simpsons...*Johan ägnar sig åt att dregla som Homer* [OFFTOPIC]Förädare.. Du har South Park som avatar men gillar Simpsons mera.. Hur ska du ha det.. [/OFFTOPIC] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Läs Hultans post längre upp!!! P.S Du har den bästa avataren på hela forumet!..Simpsons...*Johan ägnar sig åt att dregla som Homer* har jag näst bäst då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 [OFFTOPIC]Förädare.. Du har South Park som avatar men gillar Simpsons mera.. Hur ska du ha det.. [/OFFTOPIC] South Park ä inte lika kul...andledningen till att jag har(Vet ej vad han heter... )han i avataren är att om jag byter(Vilket jag har försökt med)blir folk arga och kommer med arga anklagelser om pedofili...och uttrar i sängen och allt va det var... Player: Ja visst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) hey, off topic grabbar. Jag vet iaf att Rockstar San diego är Take2, eller dotter bolag iaf Redigerad 28 juli, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 South Park ä inte lika kul...andledningen till att jag har(Vet ej vad han heter... )han i avataren är att om jag byter(Vilket jag har försökt med)blir folk arga och kommer med arga anklagelser om pedofili...och uttrar i sängen och allt va det var... Player: Ja visst!!! jaha.. så nu är avatarbyte pedofili Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts