fst0202 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 ta mig inte för en ryktesspridare nu bara men en kompis till mig hade läst om gta world nånstans att det skulle bli det sista gta spelet, eller kanske var det World of Gta. iallafall så har vi en teori som bygger på det ryktet. vi tror alltså att World Of Grand Theft Auto skulle det vara ett sista Gtaspel som R* skulle göra när datorerna tillåter det. alltså när datorerna har prestandan att klara av ett så tungt spel. det ska nämnligen innehålla alla städer som funnits i gtaserien. man är alltså en karaktär som kan åka runt i alla städer och göra uppdrag. troligtvis börjar man i liberty, sen vice city sedan san andreas (om det nu blir san andreas, betänk att R* INTE BEKRÄFTAT att det blir gta sa) osv.... men självklart med kraftigt förbättrad grafik (vi snackar om framtiden nu. kanske flera år framåt.)Hur många spel som kommer att komma ut innan world of gta, de....vette katten. men det ska täcka ganska många olika miljöer, iallafall i amerika. troligen också europa, kanske en stad i norden? , eller medelhavsklimat. men det liknar väl vice city? eller? iallafall så är det vår teori. eller mest min faktiskt!! vad tror ni?? Det låter ganska fint med Grand Theft Auto: World Of GTA. eller hur. tänk när man är i sanandreas. då kanske man får lust att besöka libery och slåss med colombianerna, eller grilla lite militärer i vice city. Jag hoppas på world of gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gote_h Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 gta world är inte sant med gta san andreas är exsagt som du skrev om städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 en kompis till mig hade läst om gta world nånstans om jag ska tro på det den allra minsta gnutta så ska du säga var han läste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 vrafär är det så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 R* har redan använt Liberty och Vice 2 ggr, snart kanske också San Andreas. En 3:e gång är out of the question. Tror inte på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 (redigerad) på en sida som var på tyska, kan inte tyska (läste spanska i småskolan, 7-9) men det stog exakt så här: RAPPAKALJA GTA WORLD RAPPAKALJA. resten har jag ju bara hittat på. undrade bara vad ni tror. Redigerad 16 juli, 2003 av fst0202 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 mabye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts