GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Hej! Jag ska lägga in Uzin (GTA3) i GTA1! Den ska ta upp platsen hos K-pisten! Men den är lite för stor! Jag har tagit bort hur mycket ammo man har kvar! Men den är för stor ändå! Vet ni något program, som man kan förminska i? Och vart man laddar ner den? Jag har Paint (Såklart...), Photoshop 5.0 och 5.5... Jag har väl bara dom! Snälla! Hjälp mig! Jag lägger upp dom på ftp.gtasajten.com när jag är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag tror jag har fixat det nu! Jag har förminskat! Jippie! Ska snart lägga upp! *kollar om det funkar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Det där gick tyvärr inte så bra! Eftersom, när jag gjorde uzin (jpg) till en bmp fil, så blev det fel i hela Liberty... (Style001.g24)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts