AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 när jag ska öppna carcol.dat i nått skrivprogramm så står det nått om att windows också andväder sånna filer och att windows kan bli skadat om jag öpnnar de filerna med det programmet...ska jag öppna carcol.dat ändå??? windows blir inte skadat på nått sett....eller? *osäker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nej, Windows skadas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Ok...tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Finns det nåt program till carcols så att man ser vilken färg bilen blir?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts