MetoC7 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Vilket ska jag köpa? Vilket tycker ni är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Köp båda Båda får 9/10 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Du är 9år.. Du får inte köpa något av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 ifs har du väl rätt, men det är väl ok om han får för sina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 ifs har du väl rätt, men det är väl ok om han får för sina föräldrar? Hehe, duuh! det va ett skämt.. Men men.. jag vet inte heller vilket han ska köpa.. Men det skulle vara bättre att köpa mafia om han inte hade något PS2..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 VARNING! VARNING! köp inte the getaway. Jag tröttnade på det efter 3-4 dar. Du kan ha samma otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 om du har en bra data så e mafia grymt..+ att man kan köra me ratt..det är fan skönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 mafia är lite roligare och håller längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 VARNING! VARNING! köp inte the getaway. Jag tröttnade på det efter 3-4 dar. Håller med till 100(+Några mer)% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Jag tycker du bör köpa Mafia eftersom att Getaway varken var speciellt "Hypeat" och det är inte speciellt kul i längden heller (Plus att storyn är ju bara skit!!)... Mafia:COLH har hyfsad story, snygg grafik och skit kul i gameplay! PC- Hunter säger: Getaway: 63% "Det är något som saknas i det här spelet, vi fastnade aldrig riktigt för det, skit kass spel känsla!" Mafia: 93% "Spelet är i sig själv okej dock har det lite små buggar vilket vi alla väl hoppas på att spelutvecklarna fixar?" Så alltså enligt dom så vinner Mafia! (Eller ska man säga han?) För er som vill kolla själva så: http://www.pc-hunter.cjb.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 VARNING! VARNING! köp inte the getaway. Jag tröttnade på det efter 3-4 dar. Du kan ha samma otur. det är helt olika till olika personer. jag gillar The Getaway mer... och jag kan spela det fortfarande... har inte tröttnat specielt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 mafia å tg e skitbra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 det är helt olika till olika personer. jag gillar The Getaway mer... och jag kan spela det fortfarande... har inte tröttnat specielt mycket. Då hade du alltså tur med det spelet. Själv slösade jag över 600 hundra spänn på ett skitspel (det är vad jag tycker). Trodde det skulle vara roligt men det ända bra med spelet var grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Du är 9år.. Du får inte köpa något av det.. Jag är INTE 9 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) VIll bara tillägga att MAFIA blev årets spel 2002 i PC GAMER också SÅ de ska man INTE klaga på för de blev inte GTA3 iaf Älska MAFIA Redigerad 19 juli, 2003 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag tycker du ska köpa Mafia, dels för att klimatet är anorlunda och så är där mer känsla tycker ja. The Getaways klimat var så tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 har inte kört The Getaway men jag tycker Mafia é helt värdelöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts