logik Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 mitt ps2 är trasigt vet nån hur man lagar ps2? typ lämmnar in de :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag har ingen aning om hur man laggar dem men gå in på någon multimedia butik och fråga om dem kan laga den och hur mycket det skulle kosta vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nope, glöm det. Multimedia butiken skickar bara in det till Sony och de lagar det bara om garantin finns kvar. Mitt gick sönder för ett tag sen, så jag har köpt ett nytt för nära 2000:-. Det fanns något ställe i sthlm som lagar det men glömt bort vad de heter, säkert svin dyra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Gå dit där du köpte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Gå dit där du köpte det De skickar också iväg det till Sony. Så var det för mig och jag köpte det på Game, så man tycker att de ska kunna något. Men nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 måste bara ta upp en grej om lagningar...asså min kompis råka tappa sin mobil i marken..den gick sönder typ..så skulle han lämna in mobilen..det kostade 1200 kr att laga den..mobilen kostade NY 899 :- helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Bättre nytt än att lagga gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Bättre nytt än att lagga gammalt Precis! Jag gillar inte heller saker som hackar(laggar)... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Gå in på psxcare.com Dom kan säkert laga det, men stället ligger i Stockholm!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 eller kolla med onoff...dom brukar laga de mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 mitt ps2 är trasigt vet nån hur man lagar ps2? typ lämmnar in de :'( Vad har hänt med det? Om du inte har gjort nåt med det (typ tappat det) så kanske garantin gäller. Om den inte har gått ur, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 18 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Vad har hänt med det? Om du inte har gjort nåt med det (typ tappat det) så kanske garantin gäller. Om den inte har gått ur, vill säga. den lilla grejen som gör att lasern rör uppochner glappar som f*n så spelen startar aldrig istället så står ps2:et och brummar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Precis! Jag gillar inte heller saker som hackar(laggar)...:"> jag vet jag skrev fel! jag vet, jag, vet, jag vet! alla skriver väl fel nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag lämnade in mitt en gång till en video butik där ja bor. Dom fixade de på 1 vecka för 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag lämnade in mitt en gång till en video butik där ja bor. Dom fixade de på 1 vecka för 600 kr. Billigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 nån som vet hur man trimmar sitt PS2 ? min nöjes maskin går lite långsamt har jag märkt. tex: när jag kör en repig gta 3 skiva som fungerar perfect på kompisarnas nöjesmaskiner så försvinner markenoch så på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 den lilla grejen som gör att lasern rör uppochner glappar som f*n så spelen startar aldrig istället så står ps2:et och brummar Ehm... Jag hade det felet men pappa fixade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts